תחומי החיים אליהם משתייכים משפיעני מיקרו רחבים ומתרחבים כל יום,
ולכל תחום מתקיים מרחב וירטואלי מותאם של סולידריות חברתית.
בין אם מדובר באיגוד למאפרות לאירועים ובין אם בתנועה לשיחרור בריטני ספירס,
איפשהו ברשת החברתית תמצא את הקהילה שלך, לבטא ולהתבטא.
ובקהילה הזו יש "קודקודים", שמגדירים את הנורמות ומנטבים דעות,
או במילים אחרות "משפיעני מיקרו".
שמתקיימים על בסיס יחסים של אמון מלא בתוך נישה ספציפית,
בה הם מתמחים במרחב הוירטואלי.
אז באופן טבעי נשאלת השאלה, איך משפיען המחזיק בכמה אלפים בודדים של עוקבים
יכול להניב יותר תוצאות משיווק מוצר על ידיי סלב?
ובכן, מתוך העובדה שמשפיען המיקרו יצר לעצמו את הקהילה הנישתית שלו,
קיימת מערכת אמון בינו לבין העוקבים שלו שמתקיימת בעזרת כמה תנאים.
שהחשוב ביניהם הוא העובדה שיש קשר ישיר בין כמות העוקבים
ליכולת של המשפיען לתקשר באופן ישיר עם כל אחד מהם.
"משווקים רבים כיום מנסים להשתמש בסלבריטאים כפתרון שיווק המשפיעים שלהם,
אך הם מפספסים הזדמנות גדולה בהרבה", אמר בראד פיי, מייסד שותף, COO וחוקר מוביל בקבוצת קלר פיי.
"המחקר שלנו מראה שמשפיעני החיים האמיתיים (מיקרו) שמתלהבים ממה שהם ממליצים יש יותר שיחות קנייה,
והצרכנים נוטים יותר לפעול לפי המלצותיהם."
כנראה שלא כל מה שנוצץ הוא זהב.