הרבה פעמים אנחנו נתקלים בשאלה – מה כוחם של המשפיענים כפלטפורמת פרסום? האם הם מביאים תוצאות? ואיזה משפיענים כדאי לבחור לקמפיין?
חלק מהתשובות לכך, ניתן למצוא בקמפיין האחרון של ג'ו ביידן לנשיאות ארצות הברית ב-2020.
לאחר ההחלטה של ביידן שלא לקיים עצרות המוניות עקב הקורונה בניגוד לטראמפ,
הבין כי הוא נמצא בחיסרון משמעותי של עשרות מיליוני עוקבים ושעליו לפעול במהרה.
ביידן פנה לזירה הדיגיטלית במספר פלטפורמות במקביל והחל לשתף פעולה עם משפיעני מיקרו בעלי קהלים קטנים וממוקדים, בעיקר במדינות המפתח.
בשונה מטראמפ, שהתמקד בכמות, ביידן החליט לשים דגש על איכות הקהל והשתתף בלייבים רבים, מה שאפשר לו להעביר מסרים בצורה אותנטית, אמינה וחדה והועיל באופן ייחודי לקמפיין הבחירות שלו, כאשר הקהל הצליח להרגיש חיבור אישי למסרים בקמפיין.
היכולת של משפיעני מיקרו להגיב ולשוחח עם העוקבים עקב מספרם הנמוך היא הכוח והיתרון הכי בולט שלהם,
לכן אסטרטגיה תואמת לקמפיין חשובה לא פחות מרמת הביצוע שלו.
מאת ארז רושינק, מנכ"ל החברה