Moosh
קמפיין שחולק לשתי מדיות: אינסטגרם ופייסבוק.
מטרת הקמפיין הייתה לחשוף את המוצר החדש – MOOSH, צמר גפן מתוק מבוסס סיבים תזונתיים, בקרב אימהות.
הקמפיין עלה במקביל לקמפיין טלוויזיה רחב, וכלל 7 משפיעניות חזקות – אימהות לילדים בגילאים הרלוונטיים, ו-4 קהילות פייסבוק מובילות של אימהות.
הדגש לתוכן היה להציג שהמוצר ללא תוספת סוכר ושהינו ממתק בריא עבור הילדים ועל כן הקריאייטיב התבסס על כך שהממתק הוא תחליף בריא אך לא פחות טעים שהילדים (וגם ההורים) פשוט מכורים אליו.